آخرین اخبار

قهر خریداران با بازار خودرو /سورن پلاس ۳۶۰ میلیونی شد+جدول

اقتصادنیوز: پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۲۳ خرداد در بازار رشد یک تا پنج میلیون تومان داشتند و برخی از محصولات این شرکت نیز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند.

اشتراک گذاری
24 خرداد 1401
کد مطلب : 1149

به گزارش اقتصادنیوز، در حالی امروز دلار با نوسان کاهشی در بازار قیمت گذاری شد که خودروها در بازار، هم رشد قیمت را شاهد بود و هم بدون تغییر راهی بازار شد؛‌ در این میان یک خودرو نیز طعم افت قیمت را چشید.

به گفته فعالان بازار خودرو، بازار این روزها دوران آشفته ای را پشت سر می گذارد و این آشفتگی موجب شده تا بازار با کوچک ترین تلاطمی دچار نوسان شود. از سوی دیگر ناآرامی حاکم در بازار خودرو موجب شده تا خریداران از بازار خودرو فاصله بگیرند که این امر به نوعی قهر خریدار از بازار را به همراه داشته است.    

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند، خودروی «سمند سورن پلاس» امروز در بازار افزایش پنج میلیونی قیمت داشت و  ۳۶۰ میلیون تومان دست به دست شد.

اما سمند «LX با موتورEF7» در بازار با کاهش ۲ میلیونی در بازار ۳۴۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد، اما «سمندLX» در بازار تغییر قیمت نداشت و ۳۰۲ میلیون تومان قیمت خورد.   

ارزیابی ها نشان دهنده آن است که «دنا معمولی» هم  امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار ۴۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد، اما «دنا پلاس توربو اتومات» امروز رشد یک میلیونی قیمت داشت و ۵۰۹ میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شد. «رانا پلاس» هم امروز با رشد یک میلیونی قیمت  در بازار ۳۰۸ میلیون تومان قیمت خورد.

اما قیمت خانواده ۲۰۷ «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» هم بدون تغییر ۴۰۵ میلیون تومانی شد و محصول دیگر این خانواه یعنی «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» با ثبات قیمت همچون روز گذشته ۴۱۲ میلیون به فروش رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شانزده =